Wednesday, December 28, 2011

Happy things around me

Dah nak habis bulan 12,
baru nak update, kan?




Sorry lah..
Semenjak mouse dah rosak,
rasa malas nak tulis blog.
Sebab nak lukis pakai apa
kalau mouse dah rosak, kan?




Minggu lepas adalah minggu paling
sibuk bagi aku.
Assignment, Final presentation, Test, quiz~
Semuanya berlaku dalam 1 minggu.



Ada banyak yang aku nak cerita
di dalam blog sepanjang bulan ini.
Tetapi, aku tak tulis sebab cerita ini
sesuai bila ada lukisan sekali.
Cis! MOUSE ROSAK!



Hari Jumaat yang lepas,
aku ada test International Economics.
Menghafal bagai nak rak,
Bila nampak je kertas soalan,
soalan tu hanyalah bernilai 5 markah.



Aku peduli apa.
First time aku hafal bagai nak rak,
aku tulis semua benda,
walaupun soalan itu hanyalah bernilai
5 markah.




And,
kalau anda semua suruh aku
ulang balik benda yang aku hafal tu,
CONFIRM aku dah tak ingat.





Sebab?
Aku HAFAL untuk EXAM.




Hmmm...
Sepatutnya,
kita belajar untuk hidup, kan?
tapi sekarang ni aku tengok,
aku belajar just untuk exam.
Aku kena tukar ni!




Malam tu,
Dayah cakap dia nak datang bilik aku,
sebab nak ambil buku library dari aku.
Rupa-rupanya dia datang dengan Wawa.
Aiyaaa.... aku dah lah tak kemas bilik lagi.



Sebagai Tuanku Anizz yang sopan,
aku ajak mereka masuk.




Kalau pergi bilik Wawa,
Wawa hidangkan air Ribena,
Kalau datang bilik aku pula,
aku hidangkan MEE BASAH.
Mee yang berkuah.
Hebat, kan?
(nama pun royal, mesti lah kena layan tetamu macam VIP)




Memang dah plan nak duduk
bilik aku lama-lama,
Wawa pun keluarkan external hard disk beliau.



Drama #1 : Anna San No Omame
Genre : Funny, annoying
Rate : General. Sesuai untuk tontonan umum.
Penonton : Tuanku Anizz, Wawa, dan Dayah.



Movie #1 : A Nightmare on elm street
Genre : Seram, menjerit-menjerit
Rate : Tidak sesuai untuk orang yang lemah jantung
Penonton : Tuanku Anizz, Wawa, dan Dayah.



Comment :
Mereka cakap, mereka menjerit sebab aku menjerit,
elleh~ Sebenarnya korang takut jugak, kan?




Movie #2 : Maaf, sudah lupa
Genre : Yuck! *poop* merata-rata
Rate : Awkward bila anda tengok dengan rakan anda
Penonton : Wawa dan Dayah



Comment :
Aku tengok 10 minit pertama je.
Lepas tu terus tidur.
Tapi, dengar cerita,
Dayah cakap cerita tu sangat
22 tahun ke atas.




Seriously,
agak awkard bila tengok
cerita yang ada kiss scene dengan
rakan anda.




Kalau aku,
even
cerita cartoon macam Rapunzel,
aku tetap akan pandang tempat lain
bila tengok dengan Nora part
yang ada kiss scene.
Awkward gila...





So,
malam tu,
aku tak tahu betapa banyak awkward
scene yang Wawa dan Dayah lalui.
Aku dah tidur masa tu~




Esok paginya,
aku dan Dayah hantar assignment.
On the way nak balik rumah,
aku lalu depan library,
and ternampak 'sunshine'.




So,
aku rasa,
aku akan selalu pergi library nanti,
sebab 'sunshine' tersebut hanya boleh
di lihat dari library sahaja.




Paling best bila
aku dapat tengok 'sunshine' tanpa
Wawa dan Dayah (sunshine's stlaker terhebat)
di sisi.




Tak sangka scene tersebut di lihat oleh
Dayah dari jauh.
Masa tu, aku baru je tangkap gambar sebagai bukti
aku terjumpa sunshine di depan library.





To all my readers,
sunshine adalah classmate kami.
Smart orang nya.




Tapi dia dah ada girlfriend.
Wawa and Dayah cakap,
girlfriend dia adalah so-so.
Tidaklah secantik mana.





Kalau boyfriend dia 'sunshine',
girl tu (girlfriend) 'breaking dawn'? 'moon eclipse'?





Oh ye,
aku lupa nak ambil
dekat Wawa gambar Dayah yang
cun.




Seriously lawa!!
Posing dia macam model!
Lepas ni aku nak ambil
gambar and pose macam Dayah lah~




P/S :
Dayah missed call aku sebanyak 87 kali.
hahahahaahhahahahahahahahhahaha~
Aku tidur la~



__________________Anizz_________________

4 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

aniss!!!!tau x te pening pale pas kol ko 87kali?!!!

xdpat kte nk enjoy air panas gadek mlm tu~!

1 more thing....mse ble lak te stalk sunshine ko tu???
wawa jea stalk die~~~

HerNameIsWZ said...

excuse moi!
aku tak stalk, die keep op 'pop-up' time aku on9. HAHAHA.

ohh begitu awkward kan dayah kan! tp kitorang kan cool. hahaha.

Unknown said...

wawa, xlogik la alasan 'keep on pop-up'....

wawa dh biase...pi te mmg awkward pasal last movie~

=P