Tuesday, November 22, 2011

Tuanku Anizz : memasak

First sekali,
nak wish :








21-11-2011,
My Dad punya birthday!
Harap-harap my Dad tak bawa
Darwisha celebrate birthday dekat
KFC, McDonald, Pizza, etc...
(jealous)





Ok,
berbalik kepada topik,
Ahad yang lepas,
aku dengan Nora (roommate)
memasak di dalam bilik!!!





Biasalah~
Kami ni still student lagi~
Mana mampu nak makan luar
setiap masa.
(sebenarnya malas nak naik and turun tangga)





Nora ada beli kuali, etc,
so, kami pun masak lah untuk dinner.




Bagi sesiapa yang baru mengenali
Beta, iaitu Tuanku Anizz,
aku ni memang tak suka memasak.
Tak suka tak bermakna tak reti, ok?




Aku buat roti telur and telur goreng.
Nora pula buat mee goreng segera.
Bunyi macam kelakar,
tapi, Nora punya mee goreng tu tahap advance.
Ada kentang, ikan bilis, bawang, dan cili.









Maaf,
tak sempat nak tangkap gambar
hasil air tangan Nora.
Dia dah habis kan dulu.





Aku punya roti telur?
Ada roti, dan ada telur.
So, roti telur.
















Ok,
secara jujurnya,
aku ingatkan aku terletak
banyak garam,
tapi, hakikatnya,
langsung tak ada rasa apa-apa..








Agak menyeksakan juga lah
nak menghabiskan semua ni...
Uuggghhhh.....








Sebenarnya aku nak update
pasal 'sexual harassment'.
Tapi, mouse aku rosak,
so, aku tak boleh melukis.




InsyaAllah,
esok aku akan siap melukis
untuk entry tersebut.
Agaknya lah kot.




Sebab,
aku agak busy this week.
Ada banyak test, presentation, assignment~




Agaknya,
Ahad ni, kepala aku boleh jadi
botak dengan semua ni.





P/S :
Ada sesiapa yang nak donate duit supaya aku boleh beli mouse baru? Anyone?

> And Thank you to Wawa sebab
bagi pinjam mouse~



_____________Anizz___________

1 comment:

Lee-kun said...

makan ngn sos..mesti sedap.. ^^