Friday, November 18, 2011

Dulu dan sekarang~

Macam mana?



Sakit tak mata tengok
blog baru aku ni?
Hahahahahah~




Masa first time buka blog ni,
mesti anda ingat ini blog bawah umur,
kan? kan?




Tetapi,
siapa yang sangka..
Hakikatnya, pemilik blog ini
adalah seorang perempuan yang
bergelar 'Tuanku Anizz' yang
terkenal dengan sikapnya yang baik-hati,
sopan-santun, ramah-tamah, lemah-lembut~





Untuk post hari ni,
aku just nak cakap yang,
aku tak suka Facebook!





Sekarang ni,
kalau ada new update about our class,
mesti mereka post kan dekat facebook,
instead of bagi message guna phone.




Sebagai contoh,
kalau class cancel,
mereka akan beritahu di facebook.





Bukan apa,
aku ni jenis buka facebook
untuk main game je.
So, aku jarang lah buka facebook ni.




Aiii........




Rindu pula saat-saat orang
bagi info melalui burung merpati.
Hahahahaha~





Gaya cakap macam aku dah
lahir je zaman burung merpati ni.





P/S :
Aku ter-skip class lecturer singa.

Mati lah aku.....







____________Anizz___________

1 comment:

Anonymous said...

suke nye dgn header baru..alahai, ape jd klu tak g kls lect singa?