Wednesday, October 19, 2011

Happy Birthday, Tuanku Anizz!

Yay!


Happy Birthday, Anizz!




17th October yang lepas
ialah my birthday.
Hari itu (Isnin) juga merupakan
hari yang paling sibuk di dunia!




Kami berusaha menyiapkan
presentation yang di jadual kan
pada ke esokan harinya.




malam 16th October,
aku berada di rumah Wawa dan Sheera.
Mereka ialah ahli kumpulan aku.
Dayah pun ada dekat situ.




Selesai je kami merakam video
di depan surau,
kami pun bertolak ke bilik Wawa dan Sheera
untuk meng-edit video tersebut.




Sampai je di bilik Wawa dan Sheera,
aku terus buka facebook bagi
melihat siapa yang wish birthday aku.




Tiba-tiba,
aku terpandang message dari Dayah
di wall facebook aku.
Dia wish untuk birthday,
and dia suruh aku tunggu dan lihat
apa yang akan berlaku.




Aku sangat clueless.
(Biasalah, innocent~)
Mustahil mereka nak celebrate,
sebab kerja berlambak.





Lagipun,
aku berada dengan mereka hampir
24 jam sehari.
Kalau mereka nak merancang apa-apa pun,
mesti aku dapat pick up punya lah.





Tiba-tiba,
Wawa masuk sambil membawa
dua kotak domino pizza.





Masa tu aku buat tak tahu je.
Sebab,
sebelum naik lift tadi,
aku ada nampak perempuan
bawa 2 kotak domino pizza.





So,
aku assume Wawa bawa
kotak kosong tersebut untuk
buat puzzle sebagai game untuk
presentation kami.







Rupa-rupanya,
itu bukan kotak kosong!
Mereka telah awal-awal lagi
merancang untuk celebrate my birthday!



Caption : Wawa, Big Mama (Sheera), dan Dayah.




THANK YOU GIRLS!!





Terharu gila aku!
Walau dalam keadaan sesibuk itu,
you all still lagi ingat my birthday.
(Ok Sheera, aku tau la aku asyik cakap pasal birthday aku je~)








Sayang kamu semua!!





So,
ada sesiapa lagi tak yang
nak mengucapkan "Happy Birthday"
untuk BETA??





Oh ye,
pagi-pagi lagi,
my mom dah call,
untuk wish happy birthday.
My mom call dalam pukul 6.20 pagi.
Awal betul...




Lepas je my mom call,
aku terus mandi dan sembahyang.
Aku mulakan hidup aku yang sudah
berusia 22 tahun dengan bacaan Yassin
selepas sembahyang Subuh.




Yang aku tak fahamnya,
lepas habis kelas pagi,
Darwisha call.




Dia cakap dia pergi KFC
dengan my mom and dad.
Bila aku tanya kenapa dia pergi KFC,
dia jawab;
"Eh? Hari ni kan birthday Kakak?"





Apa kejadahnya?
Birthday girl makan mee segera,
dia pula yang lebih.
Dia siap cakap ;
"Mesti Kakak jealous."







MESTI LAH AKU JEALOUS!







P/S :
Nora pun celebrate my birthday.
Dia belanja makan pasta
dekat
Papa John Pizza.
Nora, I love you too~




Caption : I'm 22 years old. (^0^)v



P/S :
Tak ada sesiapa ke yang
nak bagi aku buku
"Diary of a wimpy kids??"
(T_T)



_________Anizz_________

3 comments:

merahitujambu said...

meh nk bg meh..=p

HerNameIsWZ said...

bagus. aku nampak cantik! hahaha

-salam rindu dr melbourne-

Ra. said...

hello2!! haha