Thursday, April 28, 2011

Love~Love~Love~

Ingat lagi tak,
dulu aku selalu cakap yang
aku suka kawan dengan
orang yang lebih tua dari aku?



Well,
ada seorang kakak ni.
Dia dulu 1 kampus dengan aku.
Kami satu kolej and 1 level.



Kami even 1 kampus bila
dah sambung Degree ni.
Comel je, kan?



So,
dalam banyak-banyak Kakak
dalam hidup aku ni,
Kak Shida sorang je yang ajak
aku keluar tengok movie,
and belanja makan sekali.



Sebab semester ni adalah
semester last dia.
Semester depan dia dah kena
pergi praktikal.



So,
untuk menghilangkan rasa rindu,
Kak Shida pun bercadang untuk
mengajak I keluar, have fun.



Waaahh~
I love you lah, Kak Shida!
You're the best.



Err...
Kakak-kakak lain ada juga
bawa I jalan-jalan.
Cuma, semester ni,
Kak Shida sorang je lah.



Anyway,
Esok adalah birthday Darwisha.
Tadi call rumah,
then tiba-tiba Darwisha bagitahu
yang esok birthday dia.
Lupa pulak I.



Caption : Berebut webcam.



Anizz : Hello, ini Angah. (Suara di garaukan)

Darwisha : Eh, ini bukan Angah, ini suara Kakak.



Anizz : Tak lah. Ini Angah.
Darwisha : Eh, tapi macam suara Kakak je?



Anizz : Tak lah. Suara Kakak sedap, suara Angah tak sedap.
Darwisha : Hahahaha...


Anizz : Darwisha sayang Kakak ke sayang Angah?

Darwisha : Err.. Darwisha sayang Angah.


Note :
Bila 'aku' tanya dia sayang siapa,
dia cakap sayang aku je.
Bila 'aku yang menyamar' tanya dia sayang siapa,
dia cakap dia sayang abang dia je.



Anizz : Hello, ni Abang Hadi.
Darwisha : Eh, tadi kata Angah. Ni kata Abang Hadi pulak.



Anizz : Betul lah. Ni Abang Hadi.
Darwisha : Eh, Abang Hadi dah balik lah. Angah pun dah balik (ada dekat rumah).



Mom : Angah tak balik hari ni lah, Darwisha.

Darwisha : *bisik*

Mom : Oh, tipu je.



Anizz : Ha, tu mommy cakap 'tipu je'.
Darwisha : Ey, mana boleh dengar!



Anizz : Betullah~ ni Angah. Kalau Kakak, suara dia sedap macam ni :
"Haaaaahhhhh~" (menyanyi ala-ala soprano)

Darwisha : Hahahaha... Kakak, esok birthday Darwisha.



Anizz : Oh, ye ke? Ha, cepat nyanyi lagu birthday dekat Kakak.

Darwisha : Happy birthday to you~
Happy Birthday to you~
Happy Birthday to TUANKU ANIZZ~
Happy Birthday to you~




Alah,
masa budak-budak macam ni
lah kita nak buli dia.
Bila dah besar,
dah tak boleh dah.



Tapi tu lah,
nama I still lagi "Tuanku Anizz".
Terharu I~
Tak sia-sia aku didik dia
dari kecil lagi.



Sebenarnya panjang lagi
perbualan di atas.
Dia siap trick aku bagi
aku reveal yang sebenarnya I ni
Kakak dia, bukan abang dia.
(Mestilah aku yang menang)



Happy Birthday, Khairina Darwisha!


_____________Anizz______________

No comments: