Sunday, May 1, 2011

Kasih seorang anak..

Wow!
Kata orang muda,
"Title post memang tak boleh blah~"
Hahahaha...



Ok,
Semua orang sayang ibu dan bapa mereka.
Ada orang yang menunjukkan kasih mereka
kepada parents dengan mengajak mereka
berjalan-jalan~



Mem-bank-in-kan duit gaji kepada
parents mereka,
menziarah parents di rumah~
dan macam-macam lagi.


Caption : Sushi and Onigiri


Aku sering teringatkan my parents
bila aku tengah makan sushi~
terpandangkan sayur~
(my mom and dad selalu paksa I makan sayur)
Bila tengah makan chocolate~
(my dad tak bagi makan chocolate selalu)



Semalam,
keluar dengan Kak Shida and Nora.
Kak Shida belanja kami makan.
Weeee~~ (^0^)v





Semua kakak-kakak yang ikut sekali,
semuanya best!
Kak Wani, Kak Yana, Kak Imal, and Kak Shida.
Mereka semua memang the BEST!!
Rugi woh, kalau tak sempat berkenalan
dengan mereka.



Sebagai seorang anak yang masih
bergelar student,
mana mampu nak beri my mom and
dad duit every month, beli intan berlian,
sebab, allowance still on them
(parents tanggung).



Aku ternampak Kak Wani membeli
Cencaluk untuk di bawa ke rumah.
Aku tak tahu lah cencaluk tu apa.
Tapi aku rasa my mom tahu.
So, I pun beli lah satu botol untuk
my family.
Bagi mereka rasa.



Caption : Cencaluk and asam pedas



Then,
aku juga beli paste 'asam pedas Melaka'.
Aku tak suka makan asam pedas.
Tapi maybe my parents suka kot.
So, aku beli je lah.
Hahahahahahaha~



Ada 2 reactions yang mungkin
akan di tunjukkan oleh my parents :




Atau,





__________Anizz__________

No comments: