Wednesday, April 6, 2011

Library

Kami sepatutnya ada discussion
pukul 9 pagi ni,
bertempat di library.



Tapi,
sekarang dah pukul 9.30,
aku sorang je ke dah sampai??
Aku tiba (eceh) di sini tepat pukul 9.00.
(Update : Dayah dah sampai)



Sepatutnya lebih awal,
tapi tunggu lift and minum air
depan library dulu.
Sebab, tak boleh bawa masuk air
dekat dalam library.



Oh ya.
I bawa laptop pergi library.
Wah, kan? kan? kan?



Seriously,
aku memang tak ada keberanian
nak bawa laptop keluar dari kolej.
Banyak risiko.



Biasalah,
duduk di bandar..
Kalau duduk dekat kampus lama,
every day boleh bawa.
Peratus kena ragut nearly zero.
Sebab itu kawasan kampus.
Banyak Guard sedang awasi.



Dekat sini?
Keluar kolej dah jalan raya.
I mean 'jalan raya awam'.
Then, kampus ni bukan
kawasan kampus yang besar.



Dia just ada 1 building je.
Sebelah building ni dah ada
building macam so-called-shopping complex.
Peratus kena ragut nearly 60%.



So,
sebelum keluar kolej,
aku dah siap-siap baca ayat Qursi.
Yeah, yeah, you can call me timid,
"Assignment ada banyak, tapi laptop ada 1."



Lainlah kalau harga laptop sekarang
around RM200.
Memang aku bawa ke mana-mana je.
Even pergi berkelah pun aku nak bawa.
Bukan setakat berkelah,
pergi jogging, poco-poco pun aku bawa laptop.
Wah~ gila ber terchnology.



______________Anizz______________

1 comment:

aishah said...

hehehhe....pindah la segamat.....peratusan kena ragut ngn manusia is totally zero, tp bile in term of kena ragut ngn monyet...sapo nk jawab??hahahhaa