Tuesday, April 5, 2011

I miss my...

Setiap hari,
dalam perjalanan nak ke kelas,
aku mesti akan terjumpa
kereta hyundai yang di parking
dekat depan my campus.


Warna sama!
Brand kereta yang sama!
Nombor plate je berlainan.



Dah rasa macam my parents
ada dekat Melaka tengah spying on me.
Nak makan ice-cream and
chocolate pun tak berani.
Hahahahha...
I miss my mom and dad..



Bila tengok kawan-kawan baru
dekat sini,
aku teringatkan my bestfriend,
Nadia Nadhira Bt Mohd Zainal.
(Wah! Nama penuh tu!)



Seriously,
aku still tak boleh jumpa
kawan macam Nadia dekat sini.
Nak tukar campus?
Mana ada course IB dekat UiTM Segamat..
I miss my friend, Nadia..



Tadi crying-crying~
Telefon mommy,
tapi mana boleh crying depan my mom.
Ego tinggi tu~



Mengadu dekat roommate and
friends in UiTM Segamat,
semua cakap :
"He'elleh.. Benda kecil ni pun nak menangis."
(Ewah! Aku menangis 3 tahun sekali je tau!)



Oh ya,
aku dapat A in subject :
International Business.
Wahooooooo!!!



Dapat A~ Dapat A~ Dapat A~ Dapat A~ Dapat A~



And,
malam ni ada test Geography.
Masuk 3 chapter.
Chapter South Asia : India, Pakistan, etc,
aku dah excellent dalam otak
(eceh.)



Chapter Africa,
yang aku ingat HIV, HIV, HIV.
Dah tak ada benda lain nak ingat ke, Anizz??



Chapter Latin America,
yang ada kat kepala aku,
errrr....
Agggghhhhh!!!! Baru 5 minit yang lepas
habis baca,
dah lupa balik??!!



Aggghhh!!!
Aku tension! Aku tension!! (>0<)
Ok, nak ambil sembahyang,
baca yaasin.
Time macam ni,
tawakal je lah~



_______________Anizz__________________

No comments: