Wednesday, March 9, 2011

Nervous Part 3

Lecturer BEL aku agak memuji aku
yang berjaya menyertakan sekali
bukti-bukti kes bunuh diri di Malaysia
baru-baru ini melalui newspaper yang
aku letakkan di dalam slide aku.



Maksudnya,
talk show aku ni,
up-to-date lah.
Wohoohoo~ (^0^)v



Habis je turn aku,
aku dah jadi lega.
Fuwah~
tangan aku dah tak sejuk.
Jantung aku kembali berdegup.
Gigi aku tak tercabut dah.
Hahahahah~



Aku tengok,
ramai kawan-kawan aku
yang turut nervous juga.
Ada sorang ni,
nama dia Zaidi kot.
Lelaki.



Dia present lepas aku.
Dia nervous sangat sampai tercakap ;
"I'm proudly to say that I want to be a
successful
Businesswoman"



Hahahahahah!
Tergelak kami semua.
Yelah.
Lelaki nak jadi Usahawanita.
Apahal?



Then lecturer aku cakap;
"No wonder you're an indoor person."
Hahahhaha~
Sebab,
sebelum ni,
dia cakap yang dia tak suka sports.
Dia lebih suka main game dekat rumah.
Hahahhaahha~



Oh ye,
aku kan ada cakap yang aku
insert kan sekali 'benda yang aku takut'
dalam slide aku, kan?



Nak di jadikan cerita,
presenter lepas aku tu,
dia pergi present pasal ;
"How to survive from snake bite"



So,
aku yang memang dah semulajadi geli
tengok gambar ular,
terus tutup mata.
Yuck!
Geli woh~



Then,
presenter tu,
err.. lupa pula nama dia,
(Tapi handsome woh! Wahahahahahah)
asyik selitkan nama aku je time
presentation dia.



Contoh :
"Bla..bla.. look at Anis. Hahahahah..."


"This is Anis's phobia. She is 'ophidiophobia'."



Peewwwitttt~
Hahahahahah~
Terus jatuh cinta?
No man~

Caption : Hyun Bin my love~



Aku kan dengan Hyun Bin.
Lepas Hyun Bin,
aku kan tengah aim jadi owner Avillion~
Mana ada masa nak layan benda lain~
Cewah!



________________ Anizz ________________

No comments: