Wednesday, March 9, 2011

Nervous Part 2

Then,
aku pun start dengan teaser
untuk Final Presentation Topic aku ;
How to survive from suicidal thoughts.



First sekali,
aku tunjukkan slide newspaper
yang aku kumpul berkaitan dengan
topik bunuh diri.



Then,
terus bincangkan pasal
apa itu 'membunuh diri' dan
cara-cara untuk bunuh diri anda.
Hahahahahahha~



Ramai orang yang geli dan takut
untuk tengok gambar yang aku paparkan.


"Yeah, I know. Scary, right? I collect this picture at night,
and I'm all alone. Wahaa~ (T.T)"





Lepas memberi fakta and tipu sana-sini,
(pasal girl menangis depan bangunan,
sebab boyfriend dia dating dengan girl lain)

aku pun sudahkan presentation aku dengan :





"If you want to know more about how to
survive from suicidal thoughts, do come to my
next talk show, located at Avillion (I Love you Avillion!),
9.00 p.m. The food is free. And remember,
please don't kill yourself before my next talk show."



Lagi sekali,
satu kelas riuh dengan statement perasan
aku tu.
Hahahhahaah~



Kesimpulannya,
semuanya berjalan dengan lancar.
And aku langung tak tengok notes yang
aku pegang.
Sebab,
aku terlampau nervous untuk
membacanya.



Aku hampir-hampir nak baling
notes aku tu atas lantai.
Sebab aku fikir ;
"Apa benda yang kau tulis ni Anis? Agghhhh!!"


So,
aku main redah je.
Ramai yang have fun dengan aku
punya presentation.
(Ke aku sorang je yang syok sendiri?)
Alhamdulillah~



Aku cakap dengan my friend
yang aku memang gila nervous tadi.
Mulut pun dah menggigil.
Tapi,
diorang just cakap ;


Kawan A : Tipulah. Aku tengok kau relax je.

Kawan B : Ha'ah. Tangan kau tak menggigil pun.



Aku pun pelik.
Seriously,
aku memang sure yang
gigi aku dah nak tercabut,
jantung aku dah nak terkeluar,
tapi mungkin itu perasaan aku je kot.
Entah..




_______________ To be continued ____________

No comments: