Friday, February 25, 2011

Tak sihat.... PART 2

Pagi tadi pergi klinik.
Doktor pula tak ada~
So, nurse je lah yang rawat aku.



Lepas tu,
nurse nak bawa aku pergi hospital.
Bunyi macam dah serious, kan?
Alah, nurse tu nak bawa aku sebab,
dia tak tahu nak beri aku ubat apa.



Then,
oleh kerana aku ada exam petang ini,
nurse tu tak jadi bawa aku pergi hospital.
Dia just telefon doktor and tanya ubat
apa yang sesuai di berikan untuk aku.



Ubat : panadol.



Hahahahahaha~
Jawapan yang budak kecil
pun boleh jawab, kan?



Sebenarnya ada lagi ubat
yang nurse tu bagi.
Aku je yang tak tahu nama ubat tu.



So~
Aku dah habis test!
Wohoo!!
Tapi, next week ada test and quiz lagi.



Nurse tu cakap,
jangan tension sangat.
Sebab aku tension lah
badan aku jadi lemah.
Kepala pun jadi pening.
Tidur pun terganggu.
Hehehehe....



Oh ya,
I want to say thanks and welcome
kepada sesiapa yang baru 'mendaftar'
menjadi my blog's follower.



Ada juga yang tanya aku,
macam mana nak jadi follower,
sebab dia pun tak ada blog.



Boleh je~
Just klik follow,
dan masukkan your e-mail.
Macam kita guna facebook.
Mudah, kan?



And,
thank you Father and Mother,
sebab sudah bank-in kan
allowance untuk bulan depan.



Don't worry,
I tak enjoy duit tu lebih-lebih.
Enjoy sikit-sikit je...
(^.^)v



Dalam hati : Aku nak pergi Jusco, beli buku yang aku nak tu!!
Lepas tu, aku nak pergi A Famosa, lepas tu.. bla...bla..



Hahahahahha~


____________________Anizz_____________________

No comments: