Tuesday, February 1, 2011

My assignment : Mongolia

Ada banyak negara di dalam
dunia ini.
Dalam banyak-banyak tu,
lecturer aku bagi kami (satu kelas)
negara Mongolia dan Jepun
sebagai tema exhibition.


Mongolia~


Aku dengan beraninya
memilih Mongolia sebagai negara
exhibition ku.Wah~
ambil kau.
Mana aku nak cari baju Mongolia??




Baju di atas adalah baju
Traditional Mongolia.
Macam susah je nak cari.
Sebab,banyak boutique just provide baju
Siam, Kimono, HanBok, Saree, etc.
Baju Mongolia agak susah di cari.



So,
aku decided untuk pakai baju
Modern instead of Traditional.




Hmm...
Baju belah kiri ni,
kalau aku lilit-lilit dengan
kain batik,
confirm serupa.
Baju yang warna kuning tu,
dah macam sweater kawan aku.



Tapi kan..
Aku rasa aku nak sewa je baju cheongsam,
and ikat selendang dekat pinggang,
then pakai topi and kasut berbulu tu.
Ta-dah~
Dah jadi baju ala-ala Traditional Mongolia..



Anyway,
untuk exhibition ni,
aku and 2 lagi kawan aku,
incharge bahagian culture.
Under culture,
aku kena sediakan information
tentang language, music, games, and clothes.
(bahasa, muzik, permainan, dan pakaian)



Wait! Wait! Wait! Wait! Wait!



*** Wahhh!! AniZz~ Boringnya topic kau kali ini!!! ***



Sebenarnya aku macam tak ada mood
nak menaip post kali ini.
Cuma,
aku kesian tengok ada readers still
buka my blog,
tapi tengok-tengok aku tak update pun.



Lepas tu,
mula hantar message dekat aku,
tanya aku bila nak update my blog.



Well,
my friend.
Inilah padahnya kalau
update blog tanpa ada perasaan
teruja untuk menulis blog.



Kan aku dah tulis benda yang
membosankan.
Hahahahahaha~



My father suruh aku tidur
pukul 12 malam ni.
Ye lah,
asyik bangun lambat je~
Hahhahaha~



Kalau dekat campus,
aku selalu tidur lambat-lambat~
Lepas sembahyang Subuh,
sambung tidur balik.



Bukannya apa,
pukul 12 hingga pukul 3 pagi
adalah masa paling aku suka study.
Masa tu,
aku rasa, apa yang aku baca,
mesti masuk.



Aku tak suka study pagi and petang.
Cerah sangat.
Aku tak selesa.
Aku suka study masa semua orang
tengah tidur.
Huhuhuhuhu~



Sorry, blog aku bosan. Hahahahahahah~
_______________________

1 comment:

Anonymous said...

mengapa tidak:)