Sunday, December 19, 2010

V.I.C.T.O.R.Y.!!

Setiap hari,
aku akan berebut menggunakan
internet dengan Darwisha (4tahun).
Dia pun dah pandai buka game sendiri.


Kalau dulu,
aku boleh juga ugut dia.
Sekarang?


Baru kejap tadi,
dia tanya aku DEPAN my father,
boleh tak dia nak main game dekat
laptop my mom?


Laptop my mom ada internet.
Selalunya,
aku akan cakap TAK BOLEH!
Tapi,
kalau depan my father?


Aku cakap,
kita decide melalui game Awesome.
K, O-Som.
Saje je nak meng 'glamour' kan
nama dia.


Fuh~
2 in a row aku kalah
dengan budak ni.
cis!


Cepat-cepat aku cakap,
"K, ni last! Kalau kakak menang, kakak main game."


And,
aku menang,
WoWoWoWoWoWo~


Tapi,
aku terus jerit macam aku
menang 3 in a row.
Hahahah~


So,
Darwisha request last round.
Lepastu Darwisha buat gaya
angkat berat, jogging, swimming,
skipping, regang kan kepala, tangan,
angkat berat guna jari, and terus dia
cakap :
"Ok, Darwisha dah ready."


"O- Som!"


Beng! Aku menang!
Wippeee!

blogger-emoticon.blogspot.com



And terus update blog
kemenangan ku!
Tak perlu angkat berat,
jogging, swimming.
Aku terus menang!
Ahahahahah~
blogger-emoticon.blogspot.com


______________________________________

No comments: