Saturday, December 4, 2010

Thank you ♥♥♥ (Part 2)

Fuh~
Dah lama aku tak update blog, kan?
Bukan apa,
coverage monkey band (beruk band) aku
di Johor ni tak berapa clear lah..


Anyway,
thank you kepada sesiapa yang baru
sahaja follow my blog,
termasuklah my Mak Ngah.
Hahahaha..


Nampak gayanya aku dah
makin tak boleh complaint
banyak-banyak dalam blog aku.
(Makin banyak family aku tau pasal my blog)


Hmm...
Terima kasih kepada :
Rozieyuzailayusof sebab sudi comment.
I love you!
Reader ini comment post aku
yang aku cerita pasal lembaga Hitam.
Which is a scary story,
and she/he thought that it was funny.


Tak pe,
saya tak marah~
Kakak bilik saya dulu pun
selalu cakap blog saya funny
even saya tulis cerita sedih.
(pelik, tapi benar..)


Lagi satu,
reader yang menggelar dirinya 'Anonymous'
yang comment this (klik di sini).
Hmmm...
How should I say this...
Your vocabulary is too high for me.
Hahahahah~

......................................................................................................................................................................
"I have infer from a scarcely any of the articles on your website in the present circumstances, and I definitely like your style of blogging. I added it to my favorites trap period roster and disposition be checking assist soon. Divert check out of order my put as ok and vindicate me know what you think. Thanks."

.....................................................................................................................................................................

Bila aku baca secara 'Raw',
I mean, sekaligus,
aku jadi macam ni :

Me : infer? scarcely? roster? Divert check? Vindicate?


Too high! Too high! Too high! Too high! Too high!


I can't take it anymore!!
Hahhahahah~ (^.^)v


Lepas tu aku cuba untuk bertenang,
aku pejam mata and aku bayangkan
diri aku berada di USA.
Di mana aku telah diserbu oleh
berjuta-juta reporter yang
sedang memegang microphone and camera,
then menjerit;


Reporter A : Infer!

Me : Limpa?


Reporter B : Roster!

Me : Rooster?


Hahahahah~
walaupun aku jarang dengar
perkataan tu,
Alhamdulillah aku still lagi boleh faham
apa yang dia cuba sampaikan.
(tanpa menggunakan dictionary English-Indonesia, ok?)


Fuh~
Nasib baik aku selalu tengok cerita English.
Kat rumah,
aku tengok cerita Phineas and Ferb, (klik disini)
Dibo The Gift Dragon, (klik disini)
Fanboy and Chum-chum, (klik disini)
Fairly odd Parents, (klik disini)
Spongebob.. (klik disini)


In the end,
nanti-nantilah aku reply.
Aku terus tak de mood bila nampak
'Anonymous' comment ayat yang sama
dekat blog ini (klik disini)
Heartbroken aku...
Here I thought you really love me.. (*tiba-tiba)
(^.^)v


Ok,
berbalik kepada cerita yang
aku belum cerita lagi,
aku sebenarnya nak update banyak
benda!


Antaranya :
1) Majlis kahwin The 'Su' (Pak Su and Mak Su)
-aku jadi pengapit sementara. (O.o)...

2) Shopping dengan The 'Su' (Pak Su and Mak Su)
-Mak Su bagi hadiah Konvo, yay!

3) Konvo
- aku jumpa banyak member.


Oh ye,
aku dah dapat tawaran Degree.
Aku dapat Degree in International Business.
Lepas ni, aku akan cakap
bahasa International je lah dalam blog aku.
Heeeeee~


Thank You and Have a Nice Day~

2 comments:

rozieyuzailayusof said...

Salam~no wonder you're funny cos you like to watch cartoons. Even a serious matter you like to wrote it in a different manner. I like that.

AniZz said...

W'salam. I'm not that funny actually. Cewah!

About the cartoons, my 4 year old sister rules the TV.

So, I have to watch it even I don't want to watch it. (gonna ask my mom to get rids of Play House Disney Channel). Hahhahaha~