Thursday, September 3, 2009

Gadis (huh?) Perasan..

Hurmm...

Aku dah bace blog dia.
Nie aku copy from blog dia.
___________________________________________________________________
"aku sebenarnye malas nak serang-serang orang nie. (ececece)
tapi memandang orang tu sgt addict dgn aku. (wah !)
sebab kat blog dye.
gile banyak nama aku kat tajuk entry dye."
___________________________________________________________________

Hurmm....
Aku tanye rum8 aku,
Bnyk sgt ke nme dia kt blog aku?
Diorang semua cakap "Takde lah.. Dia kan memang kuat perasan.."
(Nama orang yang cakap terpaksa dirahsiakan untuk keselamatan beliau.)

Tapi, aku try to think positive.
Maybe dia terlampau rindu kan aku,
sampai nampak nama dia kat tajuk entry aku.

Dia kena tau yang bukan nama dia sorang *tuuttt
Nama kucing kat sini pun sama ngan dia.
Agaknye, kalo aku tulis tajuk entry Kiki Lala pun,
dia nampak cam *tuutt Lala.

Kak Pia
Kak Pia
Kak Pia
Kak Pia

Atiq
Atiq
Atiq
Atiq

Pika
Pika
Pika
Pika

Ayu
Ayu
Ayu
Ayu

Jelita (kucing)
Jelita (kucing)
Jelita (kucing)
Jelita (kucing)

*tuutt (kucing)
*tuutt (kucing)
*tuutt (kucing)
*tuutt (kucing)

*tuutt (kambing)
*tuutt (kambing)
*tuutt (kambing)
*tuutt (kambing)

P/S : *tuutt adalah nama dia yang kebetulan sama dengan binatang peliharaan tersebut

Aku tulis nama roommate2 aku sbb, nak bagi dia tau yang bukan nama dia sorang yang banyak kat entry aku.

Dah lah~ Aku merajuk..

Perlahan-lahan AniZz berjalan meninggalkan laptop nye..
Tiba-tiba, dia berpusing dan menghampiri laptopnya.
Lalu menaip, Bergurau Macam Sial!

THE END

Info: Selepas menaip, AniZz turun dari katilnya untuk membaca al-quran sebelum menunggu waktu Zohor.


No comments: