Tuesday, September 1, 2009

B'mesej dengan K.Cici (Episode Power Rangers)

*Cough..Cough..Cough..
*sneeze..sneeze..
*sniff..sniff..

I'm not feeling well..
But the 'coughing' thing only happened yesterday.

Ahhh.. xder suara..
Ble aku cakap 'hye',
dah cam suara mak nyah.

What happened to my beautiful voice??
Tapi..
Berita yang lagi menyedihkan ialah...
Aku da ader suara balik!!!

Sedey~
Baru ingat nak g PENAWAR (klinik campus)
Kalau da ader suara,
mestila tak dapat cuti MC!

*sniff..sniff..
tekak aku sakit..
tapi suara perempuan ku ader lagi..
*sob..sob..

*tene net, tene net.. (bunyi mesej. yeke?)
Ohh.. mesej dari Kak Cici rupe nyer..
Dia nak ajak aku jadi ahli Power Rangers Color biru..
Sian dye.. Otak dah tak betul agaknyer..
Aku pun layan jer la pe dye ckp..

Aku ckp ler, aku xnk jd pwr rngers biru,
Aku nk jdi color merah (cz merah itu ketua)
And, soh pwr rngers merah tu tukar color pink.

aku tekn button 'send'.

message sending...

*tene net, tene net (bunyi mesej)
Oh, Kak Cici balas..
Dia cakap,
"Hallamak, banyak demand plak.
Biru jer yg xde,
Pink kau layan pulak"

Hurmm....
Mesej diteruskan..
aku ckp kt dia,
"xnak sudah..
bnyk lg offer bley dpt..
nie pn ader org nkk offer kte jd
wtk ultraman, action kmen (shin Chann)
Tp, klo K.Cici nk,
kte bley dptkn wtk dlm cter Tarzan untk K.Ci2,
even sebulat (nick name K.Cici.. dan dia suka kan nye)
mne pn org tu, dye still bley play watak
Gorilla."

Then, literally, aku ckp kte dye yg
dunia nie dah aman, Dinosour da b'zaman ppus.
n aku jgk ingatkn dye supaya makan ubat sakit otak.

message sending...

*tene net.. tene net..
K.cici balas mesej lagi.
Kli nie dye cakap
"Ala, Anis..
Relax sudah..
Take Care gak ko kt aku ye..
Bla..bla..bla.. (aku lupe dye cakap pe)
tpi, yg pnting dye kem slm kt roommate2
aku yang len n di akhiri dngan
Mmmmuaaahhh...

Nak terkorban aku...
Pandangan ku gelap..
Hari yang pada mulanya cerah,
semakin gelap (pukul 6.20 pgi)
Otak ku berpusing..
seperti terbayangkan mulut raksasa
mengelilingi aku sambil cakap
"mmuuaahhh.. mmmuuuuaaahhhh....
AniZz sayang... mmmuuuaaahhh..."

Ohh... dunia nie memang memerlukan
Power Rangers..
Dan aku kmudian bertukar menjadi
Power Rangers Color Merah. (nak merah gak!)
Jge kau raksasa sedut lemak pipi..

*Info: Raksasa sedut lemak pipi selalu
muncul ble dia ader kredit nak kacau manusia innocent.
(cm aku)

Dye dkenali sebagai raksasa sedut lemak pipi
kerana tabiatnye yang suka menyedut lemak pipinya.

Raksasa nie sangat dangerous!

Currently, habitat dye dah dkenal pasti iaitu di Puncak Perd
ana.
Jdi, kpada manusia2 yang berada di sana,
Jaga lemak pipi anda.
Ingatlah orang yang tersayang.

*ha, tengok, otak aku da mereng ble ckp ngn K.Cici tadi. * Tpi, symptom otak berpusing, pandangan gelap tu slalu t'jadi ble aku ader clz pgi kol 8. * Symptom mulut rksasa tu, pn slalu t'jdi ble K.Cici bg msg Mmmmuuuahhh or AniZz sayang..

P/S: Atiq (rum8), ble kau nak balik??
Ingat masa depan..
Ingat mak ayah.. (Ayat Kak Cici ble dia nk so
h org bngun tdo)

*Hari nie Bestfriend aku, Nor (Norliyana Bt Sabli. perrggghhh.. ingt gler aku nme dye)
Call. Happy Birthday, Nor! Thank you for calling!


Banyak nyer org nk join kalahkan Raksasa sedut Lemak Pipi

No comments: