Sunday, January 1, 2012

Aku dan dinding

Tadi pergi Jusco and Tesco.
Sebab nak bayar bill broadband aku ni.




Memandangkan tahun ini aku
sedah berumur 23 tahun,
mesti lah aku pergi shopping seorang diri.
Macam orang dewasa, kan?




Dekat Jusco best!
Ada pertunjukan err...
kungfu??












Seriously,
aku memang betul-betul dah
lupa yang hari ini adalah New Year.




Bila Dayah ajak aku celebrate
New year semalam, aku macam blur sedikit.
Aku siap tanya "Bila New Year?"





Bila dah nak sambut tahun baru,
ramai orang-orang tak kira lah
muda atau tua, akan pergi tengok
pertunjukan bunga api.





Budak bilik depan aku seronok
betul sebab dapat tengok bunga api
daripada tingkap bilik dia.









Aku?




Bila buka tingkap bilik aku,
just boleh nampak dinding je.







Di saat semua orang sedang bergelak
ketawa dengan rakan-rakan mereka yang lain
sambil menikmati permandangan bunga api,
aku pula sedang menyambut tahun baru
dengan dinding luar tingkap aku.




Oleh kerana Nora (roommate)
belum balik lagi,
aku just celebrate new year dengan
stripoo (teddy bear) and dinding.




Aku siap cakap dengan dinding lagi;
"Happy New Year, dinding."




Tak ada life betul~









P/S :
Selamat menyambut tahun baru.
Semoga tahun 2012 ini menjadi
tahun yang memberikan anda
kebahagiaan di dunia dan di akhirat.




___________Anizz____________

1 comment:

Unknown said...

hahahaha!!!
lawok la nis....
laen kali..ble org ajak...tros jea ckap oke~

hehee......