Sunday, May 15, 2011

Anak boss turun pangkat

Dah lama tak update blog.
Biasalah,
bila dah ada di rumah,
malas betul nak update.



Dekat bakery,
my mom dah hire pekerja baru.
Umur dia 19 tahun.
Perempuan.



Semalam,
hari first aku jumpa pekerja tu.
My mom minta tolong dekat aku
untuk scoop err.... tak tahu lah
apa namanya,
tapi, kena scoop benda tu,
and then letak kan dalam mini cup.



Mula-mula,
memang lah I tak reti,
tapi, lama-lama terus terror.




Masa tu,
my mom tak ada,
dia pergi kenduri dengan
my dad and Darwisha.



So,
dekat Bakery tu,
tinggal aku and pekerja tu lah.



Dia seorang yang tak mesra alam.
Aku ada juga try nak beramah-mesra,
tapi setiap pertanyaan aku,
hanya di jawab dengan sepatah.



Intro soalan aku punyalah
panjang berjela,
tapi dia punya jawapan,
kadang-kadang guna body language,
(angguk-angguk, geleng-geleng)
kadang-kadang dia jawab sepatah je.
Aiii.....




Lepas tu,
masa aku tengah scoop benda tu,
pekerja tu boleh pula duduk dekat
meja cashier and termenung ke apa entah.
Sikit pun tak tolong aku.



Siapakah anak boss sekarang ini??



Aku even basuh peralatan kek,
and kemas atas meja,
dia tak tolong pun.



Waahh~
Anak boss dah turun pangkat~
Tuanku Anizz turun takhta~



Tapi aku tak marah.
Sebab,
dia masih baru lagi.
So, dia still tak biasa lagi.



Petang tu,
seperti biasa,
aku main nyanyi-nyanyi
dengan Darwisha.



Aku nyanyi lagu budak-budak lah.
Lepas tu,
ambil kau.
Semua budak-budak datang Bakery kami.
Budak dalam lingkungan umur
2 hingga 5 tahun.



Aku tak suka budak-budak.
Tapi budak-budak suka aku.
Bukan perasan.
Ianya kenyataan.
Mungkin sebab perangai aku
macam budak-budak juga.



Aku tak suka tengok
budak-budak gelak dengan happy.
Tapi,
aku suka tengok budak menangis
sebab aku yang buat.
Sebab aku rasa aku hebat.
Hahahahahah~~ (^0^)v



__________Anizz_________

2 comments:

N said...

ske tgok bdak2 menangis?perh, evil gila kau nih.ahah

AniZz said...

Evil?
Hahahaha~


Best woh~
Rasa diri ni hebat giler
bila tengok budak menangis.
(^0^)v