Wednesday, March 2, 2011

I kan muda?

Ok,
Firstly, aku tak ada niat pun
nak update blog hari ini.
Sebab esok ada exam.



Tapi,
tadi aku baca comment from readers,
then aku terbaca ni :

"Kakak, 'library' bukan 'libry', k... mamamua"




Hahahahahahha (^0^)v



Ok.
Kenapa aku tulis 'LIBRY' instead of 'LIBRARY'?
Sebab, orang muda selalu sebut 'libry',
and bukannya 'library'.
Kenapa?
Lidah terbelit bila sebut library.



So,
I kan muda? (^0^)v
Mestilah aku pun tulis and sebut
'libry' instead of 'library'.
Heheheheh...



TAPI!!!
Ok,
I mengalah.
Memang salah aku pun, kan?
Lepas ni INSYA ALLAH aku akan tulis
'LIBRARY' instead of 'LIBRY'.



Hmmm...
aku tak tahu siapakah 'Anonymous' tersebut.
Tapi, dia panggil aku 'kakak', instead of Anizz.



Suspect #1 : Darwisha

Mustahil!
Dah lah tak reti eja lagi.
Lagipun,
ada bukti yang sangat kukuh,
yang menunjukkan 'Anonymous' tu
bukan Darwisha.



Buktinya,
Darwisha mesti akan taip
'Tuanku Anizz' instead of 'Kakak'.
(Aku kan royalty~)


Suspicious : - (No star)


Suspect #2 : My own Mother


Mungkin my mom yang
tulis comment tu.
Tapi...
Tak kan lah my mom
tulis 'mamamua..' kot???


suspicious : **** (4 stars)



Suspect #3 : My (mak, mak, mak, mak, mak, mak) saudara.


Fuh~
Banyak nya mak saudara aku~
Ada 6 orang semuanya.



Tapi...
Aku pun dah lupa mereka panggil
aku apa.
Sebab dah banyak kali dengar
perkataan 'Cinderella'.



Some of them panggil aku 'Cinderella'.
Sebab 'rajin' macam Cinderella.
Tapi NONE of them panggil aku Tuanku Anizz.
And I don't know why..
Hmmmm...



Tapi,
the 'mamamua..' part tu..
macam orang muda selalu buat.



My Mak De and Mak Ndak
boleh dikatakan berjiwa muda.
My Mak Su pun muda juga.
Tapi,
dia panggil aku Princess.
(Martabat tinggi sedikit berbanding Tuanku Anizz)



suspicious : **** (4 stars)


Suspect #4 : My (ayah, ayah, ayah, ayah, ayah, ayah) saudara.


Mustahil.
Memang mustahil.
Memang, memang mustahil.
Memang, memang, memang mustahil.
Memang, memang, memang, memang mustahil.



Kejap.
Aku fikir sekejap.
Ok.
Ye,
Memang mustahil.


suspicious : - (No star)


Suspect #5 : umur 1-20 tahun (Bawah umur)


"Biadab!
Berani kau tegur aku??!!"



Mesti anda ingat yang aku
akan cakap macam tu, kan?
Tidak..
Tidak..



Cuma,
mereka terlampau muda
untuk mengenal bahasa orang muda
seperti aku ini.
Hahahahahahah~ (^0^)v


Suspicious : *** (3 stars)


-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
So?
Kalau salah,
mestilah kena betulkan, kan?
k,
aku akan tulis 'library'
instead of 'libry' lepas ni.
(Cool kan aku?)


___________________Anizz_____________________

No comments: