Sunday, February 13, 2011

Exhibition : Preparation PART 1

Assalammualaikum,
dan salam sejahtera!!



Hari ini aku nak cerita pasal
hari exhibition kami yang lepas.
Ianya berlangsung selama 2 hari.
Tapi preparation dia memakan masa 4 hari.


Exhibition semester ini bertemakan Tiger and Dragon.
Ada 6 negara yang kami kena buat :
China, Taiwan, Mongolia, Japan, North Korea, dan South Korea.



Ada 3 kelas yang terlibat.
1 kelas akan mewakili 2 negara.
Kelas A : China and Taiwan
Kelas B : Mongolia and Japan
Kelas C : South and North Korea.



Kami buat exhibition pasal negara Mongolia.
Penat gila kot buat benda ni semua..
Habis masa muda aku..


Aku tak nak cerita banyak.
Aku just nak letak gambar je.
Oh ye, cost sewa baju adalah : RM60.
Cost tambahan : RM20


Mongolia :


Caption : Aku tengah tolong gunting gambar untuk Culture Mongolia. Baikkan aku?



Caption : Masa ni dah pukul 12 tengah malam. Thank you Pak Guard sebab bagi kami stay
lama-lama dekat dalam kampus.



Caption : Aku buat buaya. Sonam pulak buat ular. Dah tak ada kerja, main tanah liat.



Caption : Tengah gantung bendera dalam 'Ger' (Rumah orang Mongolia).



Caption : Class Rept (ketua kelas) yang sedang berposing dengan Katana (pedang Jepun)



Caption : Tengah sibuk buat last minute preparation. Aku tolong buat hadiah~



Caption : Tengah dalam proses menanda tempat-tempat penting dalam Mongolia.





_______________________To be Continued.. _____________________

No comments: