Thursday, February 10, 2011

AniZz sedang memberontak PART : 1

Dalam masa 4 hari ini,
aku sibuk dengan exhibition Mongolia.
Seriously sibuk!



Pergi pukul 6 petang,
balik pukul 3 pagi.
Pergi pagi,
balik 12 tengah malam..
Balik rumah hanya untuk
tidur dan mandi sahaja.



Nanti akan aku postkan
cerita-cerita mengenai
exhibition aku yang dilangsungkan
selama 2 hari secara official.
Best!!



Ok,
menurut tajuk di atas,
ya,
aku sedang memberontak.
Jom tukar kepada mode bergossip.



Hari ini,
selepas habis sahaja penutupan
exhibition,
aku and my classmate pun cepat-cepat
tolong kemaskan booth Mongolia kami
yang di dirikan di tingkat 8.




Selesai je kemas,
dalam pukul 4 petang,
aku terus balik ke rumah.
Dah beberapa hari aku tak
cukup tidur and sering berada
di dalam kepenatan.
(Ayat skema tu~)



Sampai je bilik,
aku terus mandi and sembahyang.
Walaupun aku mengantuk,
aku try untuk tak nak tidur,
sebab,
my mom cakap,
tidur lepas Asar,
nanti jadi gila.




So,
aku pun bukalah laptop.
Ingat nak cari info untuk topic
Final presentation nanti,
tapi internet problem pula~



Tiba-tiba,
aku terima panggilan dari Sonam.
Dia cakap dia terlupa bawa kunci rumah,
and housemate dia semua dah pergi kelas.



So,
aku dengan baik hatinya ajaklah
dia datang rumah aku.
Aku ajak dia tengok cerita Jepun,
lepas tu,
5 minit kemudian,
aku pun tertidur.
(Alhamdulillah... belum gila lagi..)



Bila aku terjaga je,
dah malam!
Aku ada kelas malam pula tu!
Aggghhhhh!!!
Cepat-cepat aku pergi mandi.
Tapi...
Akhirnya....
aku tak pergi kelas malam tadi...
Waaaaaaa!!!!



Roommate aku kata,
diorang tak sampai hati nak kejutkan
aku sebab tau aku penat and tak cukup
rehat minggu ni.
And,
diorang juga tak tahu yang aku ada
kelas ganti malam tadi.



Pukul 9.15 malam,
housemate aku terus buka pintu
bilik kami.
Aku sorang je dalam bilik time tu.
Roommate aku yang dua orang tu;
Nora dan A'an (ketua rumah),
tak ada.
Mereka ada kelas malam tu.
Lepas tu....



AniZz (^.^)v :
Thanks sebab sudi jenguk-jenguk
my blog, eventhough I tak update apa-apa pun.
(^.^)v



______________ To be Continued... ______________

No comments: