Saturday, December 25, 2010

AniZz : feeling down

Perasaan aku sekarang?
down below~


Bila aku tengok cerita
dekat dalam laptop,
aku gelak,
then aku terus rasa down..


Bila aku buli Darwisha,
aku gelak,
then terus rasa down..


Bila tiba masanya untuk aku tidur,
aku pejam mata,
lepas tu buka mata balik,
and terus rasa down..


Apa yang aku mampu buat
sekarang ini hanyalah berdoa,
dan bertawakal.
*sigh...


Aku risau sangat ni..
banyak benda yang berlegar
dalam kepala otak aku.


Aku tak pernah se risau ini.
Ini first time.
Baru aku faham bila my friend
kata dia tengah 'down' sebab
ada masalah relationship dia.


Aku?
Aaaiiii~~
Aku tak tenang selagi aku
tak menjejakkan kaki ke
Lembaga Peperiksaan and
UiTM Shah Alam.


Bila aku nak pergi?
Naik apa?
Aiiii~~


Yang peliknya,
aku still boleh makan
dengan happy nya lagi.
Aiiii~~


Aku tak faham.
Kenapa Degree pun kena guna
sijil SPM?
Bukan sijil and CGPA Diploma
lagi penting ke?


Aku dah banyak kali call,
tapi takde orang angkat~
Aku dah hantar e-mail,
takde orang jawab~


Feeling down....
Feeling down....
Feeling down....


One day,
aku nak buka satu institusi pelajaran,
di mana jika anda ada masalah
mengenai Sijil SPM,
aku selaku Chansellor,
sudi membantu and turun padang~

blogger-emoticon.blogspot.com


Sijil SPM hanyalah untuk Diploma,
dan sijil Diploma hanyalah untuk Degree.
(See, aku dah mula mengarut...)


P/S : Kepada adik-adik yang baru, telah ambil SPM,
sila jaga your slip and Sijil SPM.
Sampai ke Degree pun kena guna sijil tu lagi.




Have a Nice Day.... blogger-emoticon.blogspot.com
___________________

No comments: