Friday, March 19, 2010

Nak tanya...

What is your opinion about my blog??

Adakah ianya best atau kelakar sehinggakan
mood anda terus menjadi berbunga riang seperti
iklan.... errrr...
Wah!
Cantiknya bunga kat sebelah tu!! (tukar topic)

Atau,
adakah ianya menyedihkan
sehingga anda ter flash back cerita lama??

Atau,
blog saya ni biasa jer??

Tak kisah,
just nak tahu je..

Cuma sebarang comment selain daripada:
a) Blog kau kelakar lah, Anis..
b) Kau memang hebat dalam buat blog ni.. Aku rasa terhibur.
c) Aku tak bley hidup tanpa blog kau, Anis.
d) Your blog is like a diary to me.

sila bertasbih banyak-banyak,
kerana saya akan menghantui anda,
siang dan malam...
Kecuali hari Selasa.
Kelas saya full.

No negative comment allowed here!
Hahahahhahaha~~

Sebenarnya ada banyak nak cerita..
Antaranya :
1) Pergi Terengganu for study trip.
(Pika ex-rum8 mengorat orang Terengganu)
2) Dila sahabatku
dari Indonesia mula meng-update blognya.
3) Junior yang aku rapat : Diana
4) Junior yang tak rapat : Shahadah
(sorry, akak still tak tau eja nama kau)
5) Game FaceBook (PetVille) yang dah sampai level 35.
*itu pun nak cerita???
6) Kakak yang baik (Kak Cici yang tipu aku)
7) Pika panggil Kak Pia sebagai 'Pia'. Biadab!

***************************************************************************************************


1 comment:

Misz Lovalino Azifa said...

Assalamualaikum . .
sy baru first time baca blog Cik Anizz . .
blog ni best, colourful & ceria . . teruskan usaha tuk update blog selalu . .
le sy baca pai "senyum" kambing . .
(sorry if ade kate² wat cik anizz tersinggung....anyway blog ni best sgt dr pndgn haty sy)