Friday, January 29, 2010

Temperature naik~

Oh, bengangya!!


Kenapa aku bengang??


Lepas habis je kelas Entrepreneurship,
(pukul 12 pm)
Aku singgah jap kat ATM BSN.
Ramai giler orang...




Sementara aku tunggu giliran,
aku perhatikan sekeliling aku.
Fuh,
Ada sorang mamat nie lalu belakang aku
and terus menuju ke bilik Pak Guard.
Rupa-rupanya kena saman.
Hahahah!
(jahatnya aku)

Lepas keluar duit,
Aku berjalan menuju ke Benteng (gerai makan Campus)
Sementara berjalan,
aku perhatikan Bangunan Admin kami yang sedang di renovate.



Lepastu plak,
oleh kerana sekarang musim mengundi MPP,
banyaklah kertas melambai-lambai di sekeliling jalan.


Aku pun meneruskan perjalanan ke Benteng (Gerai makan kat Campus)
Sesampai jer di situ....


"Ramainya manusia!"
Ada 3 gerai makan di situ.
Semuanya penuh dengan student beratur.


Aku pun beratur di gerai pertama.


Tiba-tiba,
"Awak, nak beli ngan awak"
Ada sorang girl ni,
tiba-tiba je mencelah masuk depan aku.
Ewah-ewah!


Penat-penat aku beratur,
suka-suka dia je nak mencelah.
Dari matrix card dia,
aku boleh detect (cewah!) yang dia Junior part 1@2.


Jangan terkejut,
aku ada tangkap gambar dia.
Cewah!
Ala-ala spy aku nie..
Hehehe..





Kalau jumpa girl ni,
jangan bagi peluang pada dia untuk beratur.
Even dia sampai dulu pun,
korang buat-buat kenal ngan budak yang beratur depan dia.
cakap la camni :
"Eh-eh, Minah Bukan nama sebenar! Boleh aku tumpang beli makanan ngan kau? Kalau kau tak bagi pun, aku nak jugak beratur ngan kau."


Tapi,
make sure korang tayang kad matrik senior korang depan girl tu.
Pastu,
buat wajah bengis + berlagak (tayang kad matrik)






Dah lah potong line,
Boleh plak beli 2 bungkus nasi.
Bayangkan betapa lamanya aku tunggu giliran??


Saja je letak gambar ni.
Ni tudung mak aku.
Hahahaha...
Nasib baik aku "terambil" tudung tu.
Kalau tak,
aku takde tudung nak pakai sepanjang "Minggu Tudung Putih"

"Thank you, Ibu.. Hee~"


No comments: