Wednesday, March 28, 2012

Benefits untuk setiap yang menyumbang~

Hai semua.
Semalam aku ada presentation
untuk subject Personal Development (PD).




Tajuk presentation aku :
"Self-motivation",
tapi aku in charge bahagian :
"Maintaining perseverance , overcoming shyness".



Note : Presentation yang sebenarnya adalah dalam English.




Seriously rasa macam hypocrite.
Yelah, aku ni dah lah pemalu,
lepastu kena present pasal
overcoming shyness pula.





Jantung berdegup laju masa tu.
Kalau ada orang sergah,
confirm pengsan on the spot.





In next 2 weeks,
kami semua akan menyertai aktiviti
"Community Service".
Ada markah woh~
Siapa yang tak pergi,
hilang markah untuk Final exam.






Masalahnya sekarang ni,
aku ni bukanlah manusia
yang berjiwa rakyat.





Harap-harap ada privilege bagi
sesiapa yang menjadi secretary bagi subject ni.
(Aku lah secretary tu)


Note : Privilege seorang secretary



Sesiapa yang nak menyumbang kami
(Student International Business) yang akan
ke Australia pada 24th April bagi tujuan belajar,
anda boleh tinggalkan detail anda di ruang comment.
RM10 pun dikira menyumbang~ (^0^)v





Ada benefits yang sangat lumayan
bagi sesiapa yang sudi menyumbang
untuk saya dan rakan-rakan.





Benefit tersebut adalah :




.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.









P/S :
Tadi ada taklimat pasal praktikal.
Ada sesiapa yang nak cadangkan saya
untuk praktikal somewhere around
Melaka or Negeri Sembilan?
Senang nak ulang-alik pergi campus.











____________Anizz____________

2 comments:

Hanamiko Sakura said...

hehehe.... sampai kena belasah sekali... kesian2.. *sambil geleng kepala*

Che Cha said...

amek biz admin ek?

luas skop untuk awak join any company for ur practical....

err...~ nak suggest...

what about trying for Nestle co. in Chembong, negeri sembilan. =)