Tuesday, May 3, 2011

Mimpi..

Seperti biasa,
kalau dah namanya study,
mestilah akan terselit aktiviti tidur.
Hehehehe...



Aku tak tahulah pukul berapa masa tu.
Tapi, aku termimpikan my Atok.
my Atok, ok??



Dalam mimpi tu,
me and my dad tengah tengok
carrymark subject apa entah.



Bayangkan,
my father pun ikut sekali
tengok carrymark aku.
Serious tak logic.
Hahahahaha....



Sedang aku tengok carrymark,
tiba-tiba ada satu cahaya depan kami.
Right in front of us,
adalah my Atok lengkap dengan
pakaian pergi umrah or haji.



Caption : Pakaiannya seperti pakaian yang dipakai oleh lelaki ini.


Aku dah macam :
"Woh. Atok!"



Aku nak panggil my mom,
tapi entah, tak boleh.



Aku cakap dekat my Atok :
"Atok, hari tu, Geography Anis dapat 'A'~"
(^0^)v



Then my Atok senyum.
Sebab, dulu, my Atok selalu
tanya my CGPA.



Lepas tu,
aku tak tahu lah macam mana,
tapi suasana time tu sangat happy.



Bila my Atok dah nak 'balik',
aku tanya my Atok :
"Atok tak nak jumpa Nenek, ke?"



Then,
Atok senyum,
tapi dalam masa yang sama,
aku boleh dengar suara Atok.
Aku rasa, Atok cakap :
"Tak boleh. Nanti baru Atok jumpa Nenek."



Sebelum pergi,
Atok cakap dia akan datang lagi
next week, sebab dia boleh jumpa
seminggu sekali je.



Lepas tu,
Atok pandang atas then,
ada cahaya dekat sekeliling Atok.
Puff~ dah hilang.


The End.
Tu je.



Tapi,
the highlight is,
cuba bayangkan.
My Dad teman I tengok
my carrymark.
Nasib baik carrymark aku tak teruk.
Kalau tak,
dalam mimpi pun still kena membebel juga.
Hahahaha~



Amboi.
Gaya aku update blog ni,
macam tak ada exam je esok.
Hahahaha~



Doakan saya berjaya menjawab
soalan dengan mudah.
Pejam mata pun boleh jawab.
(^0^)v



________________Anizz_______________

2 comments:

Unknown said...

Rindu pulak my atok.. :').. Good Luck esok..

Newest entry, do drop by. ;) Facebook Page!

blog-tips-kurus said...

(amboi! die-hard-fans?!)
haha! All the Best! :)