Thursday, March 24, 2011

Demam Part : 2

Semalam ada dinner course.
Dekat D'village Resort.
Demam-demam pun kena pergi juga.
Bayar mahal tu~
Tak pergi nanti, membazir.



So,
around 6.30 p.m,
aku and my other classmate :
Erin and Dayah tumpang kereta
Fadzil (classmate juga).



Tema dinner?
Black, white and Gold.
Elvis Presley.
Ada yang pakai rambut afro,
pakai gown, skirt, etc.
Aku?
Hahahahahahah...



"Anis, kau baru balik kelas, eh?"



So,
korang dah boleh bayangkan
aku pakai apa pergi dinner?





Semuanya stock style pergi kelas.
Natural beauty (cewah!) a.k.a tak pakai make up.
Bawa beg yang aku selalu bawa untuk
pergi ke kelas.



Bukan apa,
dalam tu ada mineral, minyak angin,
tisu, panadol, telekung,
berhibur-berhibur juga,
sembahyang tak boleh dilupakan.
(fullamak~)



Dekat tiket dinner,
dia ada tulis tentatif program.
Pukul 6.30 pm : Student tiba
Pukul 7.30 pm : VIP tiba
Pukul 8.00 pm : Ucapan VIP
Pukul 8.50 pm : Makan
Pukul 9.30 pm : Majlis anugerah + Game
Pukul 10.30 pm : Tamat



Last-last,
kami boleh start makan pukul
9.30 pm sebab VIP and student
lain baru sampai,
and ucapan VIP yang pan...jang gila.



Lapar betul time tu.
Aku dari pukul 11 pagi tak makan.
Lepas tu,
kena tunggu 3 jam untuk tunggu
semua orang sampai.


Caption : Muka manusia tengah lapar mendengar ucapan panjang berjela



Menu dinner :
Udang goreng
Daging masak *tak tahu*
Ikan besar gila masak sweet sour
sayur tumis



sup ayam
pudding *tak sedap*
Tauhu Jepun *rasa macam fish cake*
Kari ayam.
Buah tembikai.



Ada seorang waiter ni.
Muka baby face a.k.a comel.
Erin suka betul tengok muka dia.
Hahahahha....



Nak di jadikan cerita,
bila waiter datang,
mereka akan letak lauk
seperti sayur, sup and buah
dekat depan tempat duduk kawan-kawan aku,
and letak udang goreng + daging depan
tempat duduk aku.



Maksudnya,
semua main dish ada dekat
depan mata aku.
So, aku tak payah susah-susah nak
bangun nak ambil main dish nanti.



After waiter comel tu letak udang goreng
depan aku, dia pun pergi hidangkan dekat
meja orang lain pula.
Masa tu aku :


Anizz : See? Aku dah agak dah! Dia suka dekat aku!
(saja nak bagi member jealous)



Tiba-tiba,
waiter tu toleh belakang and
macam tercari-cari suara merdu tersebut.
Wahhaaa~ malu gila!



Manalah aku perasan dia tengah
serve meja depan kami.
Masa tu,
aku dengan Erin dah gelak gila-gila.
Heee~



Ingat lagi tak pasal 'Mr Snake'?
Aku pernah post pasal dia
dalam my blog.
Saje tak nak letak link.
Nanti korang kata aku suka dia pulak.
Aku kan dah ada matlamat
nak jadi owner Avillion??




Masa tu,
Tiba-tiba Erin cakap dengan aku,


Erin : Anizz, Anizz.. Aku nampak 'snake'. Handosome woh~

Anizz : (saja nak melayan) Mana, mana?



Erin : Tu. Dekat situ. Pakai baju purple.

Anizz : (saja nak melayan) Cis! Patutnya aku pakai baju warna purple hari ni!



Hahahahahha~
Well, bagi menghilangkan rasa lapar,
mestilah kena gurau-gurau sikit, kan?
Kalau asyik ingat pasal makanan je,
tak ke dah jadi macam muka singa lapar?



Oh ya,
Aku dapat MC hari ni!!
Wohooooo~
sebab tak ada suara + demam!





_____________Anizz_______________

No comments: