Tuesday, February 22, 2011

AniZz yang gigih.. PART 5

Minggu ni sangat sibuk..
Minggu depan pun...



Ergghhh....
Malam tadi aku ada test.
So, lepas kelas petang tadi,
aku terus pergi study dekat Libry.



Hari ini first time aku pergi mengundi!
Bukan mengundi politik.
Mengundi untuk MPP.
(Majlis Perwakilan Pelajar)
Wajib kot~



Masa Diploma,
aku tak pernah pergi mengundi.
Hahahahah~
Tapi nasib aku sentiasa baik.
Aku sentiasa dapat 'cop' aktiviti.
(Berguna untuk apply duduk kolej semester depan)
Hehehhehee...



Tadi,
aku pergi mengundi
sorang-sorang pulak tu.
Fuh~
Macam orang besar~
Tak ada teman-teman~
(-.^)v



"Mesti kamu undi yang paling handsome, kan?"



Tiba-tiba pak cik guard
yang duduk sebelah aku menyampuk.
Hahahahaha...
Serious!
Aku main tekan je gambar calon MPP tu.
Tak ada maknanya aku nak tengok handsome ke tak.
Gambar pun tak clear.



Lagipun,
aku undi student tu sebab,
kertas iklan dia sorang je yang berwarna.
Calon yang lain semuanya ada yang photostate,
and ada yang berwarna.
Tapi, dia sorang je yang print ber warna.
Effort!
So, aku undi dia.
Undi adalah rahsia.
(cewah. padahal aku lupa nama dia)



Sambung balik,
Lepas kelas petang tadi,
aku pergi study dekat libry
sorang-sorang.
Macam orang besar~



Masa dekat Segamat dulu,
Libry tutup pukul 6 petang.
Tapi, dekat sini, libry tutup pukul 5 petang.



Dalam pukul 4.30 petang,
aku tiba-tiba dengar bunyi lagu
yang selalu di mainkan dalam cerita hantu.
Ya, itu bunyi loceng libry kami.
Seriously. Bunyi dia sama dengan bunyi
loceng sekolah dalam cerita hantu yang
aku pernah tengok dulu.



So,
aku pun cepat-cepatlah kemas buku,
and terus balik.
Aku just nak cakap yang aku study
punyalah tahap gila-gila chapter
pasal Law.
Tanya je aku,
contoh Civil Law, Tord, etc,
semua aku boleh jawab TADI.
Sekarang dah lupa balik.
Hahahahhaha~



Tapi,
masalahnya,
soalan tadi, langsung tak
sentuh bab Law.
Boleh di katakan.
chapter tu langsung tak ada.
Errkk......
Dah lah chapter tu ada 20++ muka surat...



Masa muda ku~



P/S : Thank you sebab still visiting my
blog even though aku langsung tak
update. Hahhahaha~




_________________Anizz_________________

No comments: