Sunday, October 18, 2009

Game yang menghina agama!!

Well,
hari nie aku seperti biasa dok sorg2 dlm blek.. (rum8 semua balik umah)
Then, aku pn gi la on9 jap.. (cewah, ader brdband le kate kan~)

"Emm, rase cm nk men game la plak."

Aku pn trus taip kt google,
'free funny games online'.

Then, aku pn main la game kt situ..
Tiba2, aku t'nampak game tajuk dia 'Faith Fighter',
Aku pn click la kt situ..

Then bile aku nak start main,
dia soh aku pleh character dulu,
aku pn pilih la character yg nmpk cm cartoon sumo.

Ble aku main jer,
aku t'pandang r name character yg aku tgh lawan.
Dia tulis situ 'GOD'.

Aku wt derk lagi,
cz mane r tau, tu short form cm G.O.D ke..

Then after menang,
aku gi level sterusnya,
Bila aku pndang name character tu,
dia tulis "Jesus".

Benda nie terus berlaku setelah aku menang stage tu.
Lepas Jesus, Buddha, Ganesha..

Lepas lawan character Jesus tue,
aku mula perasan something.
Cz yg aku lwn semuanya Faith people kt dunia ni.

Cthnye, God, Jesus, Buddha..
Then last skali,
aku kena lawan character Muhammad.
Aku tak lawan cz,

1) Maybe org yg buat game nie b'tujuan utk menghina Rasul kita.

So, aku dgn SENGAJA mengalahkan diri aku.
Kira cm menang tanpa bertanding la..

Berdosa wOooo kalo subahat dlm game cmnie..
So, ble character tue mnang,
Dia siap jerit "Allahhuakbar!"

Sah, mmg game tue dah mlampau.

Check this game out
:
http://www.fukgames.com/game/5107/faith-fighter

Stage last (yg t'tinggi) ialah berlawan dgn Alien.
Kejadah~

Hurmm.. adakah game nie akan menjadi isu di Malaysia nie??

No comments: